PostNL Valentijnskus

Klant: PostNL
Bureau: Joe Public
Rol: concept en art directie
Co-creatie: Maarten van Kempen en Matthijs Groos
Prijzen: ADCN 2016 - Gouden Lamp (Promo/Activation & Direct), ADCN 2016 - Zilveren Lamp (PR), ADCN 2016 - Nominatie Grand Prix, ADCN 2016 - Nominatie Digital & Social, Esprix 2016 - Gouden Esprix (B2C), Effie 2016 - Zilveren Effie, Effie 2016 - Eervolle Vermelding Titanium Effie, SAN 2016 - San Accent (Corporate), SAN 2016 - San Accent (Smart Idea), Eurobest 2015 - Silver (Direct), Eurobest 2015 - Bronze (Promo), Eurobest 2015 - Bronze (PR), New York Festivals 2015 - Finalist Award, Cannes Lions 2015 - Shortlist (PR), Cannes Lions 2015 - Shortlist (PR), Cannes Lions 2015 - Shortlist (Direct), Cannes Lions 2015 - Shortlist (Promo/Activation)

Het veelbekroonde idee dat de tongen losmaakte in 2015 en 2016. Valentijnspost versturen met een lippenstift-kus in plaats van een postzegel. Een wereldprimeur werd wereldnieuws.